ေျမနီကုန္းခံုးေက်ာ္တံတား တပ္မေတာ္ေန႔တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းႏိုင္မည္

ေျမနီကုန္းခံုးေက်ာ္တံတား တပ္မေတာ္ေန႔တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းႏိုင္မည္

မတ္လ ၂၇ ရက္ (တပ္မေတာ္ေန႔)တြင္ ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတားေပၚသို႔ ကားမ်ား စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳေတာ့မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါခံုးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီမွ သတင္းရရွိသည္။

ေျမနီကုန္းခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္မႈမွာ ၉၉ ရာခိုင္ႏႈန္း ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ကာ ကတၱရာခင္းျခင္းလုပ္ငန္း စတင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း အဆိုပါတံတားတည္ေဆာက္ေနသည့္ Capital Development မွ စီမံကိန္းဒါ႐ိုက္တာ ဦးသက္လင္းကေျပာသည္။

‘‘တပ္မေတာ္ေန႔မနက္မွာ ခံုးေက်ာ္တံတားေပၚကို ကားေတြ ျဖတ္လို႔ရေတာ့မွာပါ။ အခု ကတၱရာစခင္းေနၿပီဆိုေတာ့ နီးစပ္ေနပါၿပီ’’ဟု ၎ကေျပာသည္။

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔က ေျမနီကုန္းခုံးေက်ာ္ တံတားကို မတ္လ ၂၇ ရက္တြင္ စတင္အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ ၫႊန္ၾကားလာမႈေၾကာင့္ ၿပီးစီးႏိုင္ရန္ ဆက္စပ္လမ္းေၾကာင္းအခ်ဳိ႕ကို မတ္လ၁၆ရက္မွ ၃၁ ရက္အထိ ေခတၱပိတ္ခဲ့သည္။ ေငြက်ပ္ ၁၇ ဘီလီယံခန္႔ သံုးစြဲလ်ာထားသည့္ အဆိုပါတံတားစီမံကိန္း ေဆာလ်င္စြာၿပီးစီးရန္ လုပ္သား ၃၀၀ ျဖင့္ ေန႔၊ ည ႏွစ္ဆိုင္းခြဲကာ ေဆာင္ရြက္လုပ္ေနေၾကာင္း ၎ကေျပာ သည္။

အဆိုပါခံုးေက်ာ္တံတားကို ၂၀၁၄ စက္တင္ဘာ ၆ ရက္က စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး ရွစ္လႏွင့္ အၿပီးတည္ေဆာက္ရမည္ဟု စာခ်ဳပ္တြင္ ပါရွိေသာ္လည္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕၏ လမ္းၫႊန္ခ်က္ျဖင့္ သတ္မွတ္ခ်က္ထက္ ေဆာလ်င္စြာၿပီးစီးရန္ ႀကိဳးပမ္းေနျခင္းျဖစ္သည္။ အရွည္ေပ ၂,၃၀၀ ေက်ာ္ရွိေသာ သံကူကြန္ကရစ္အမ်ဳိးအစား၊ ေလးလမ္းသြား တံတားအျဖစ္ တည္ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ကုန္ၾကမ္းမ်ားကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ တင္သြင္းကာ ေဆာက္လုပ္ေန ျခင္းျဖစ္သည္။

အဆိုပါတံတားေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းခြင္ေၾကာင့္ အနီးဝန္းက်င္တြင္ ၁၅ မိနစ္မွ နာရီဝက္ၾကား ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေန႔စဥ္ႀကံဳေတြ႕ေနရသည္။ ၂၀၁၃ ႏိုဝင္ဘာ ၄ ရက္တြင္ျပဳလုပ္ေသာ ပထမအႀကိမ္ ရန္ကုန္တိုင္းလႊတ္ေတာ္အထူးအစည္းအေဝး၌ ေျမနီကုန္းခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းအတြက္ က်ပ္ ၁၆ ဘီလီယံေက်ာ္ လ်ာထားေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။

ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈအျဖစ္မ်ားေသာ ေျမနီကုန္းလမ္းဆံုတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားတည္ေဆာက္ရန္ ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီ ၁၀ ခုက တင္ဒါေလွ်ာက္ထားခဲ့ရာ ဦးေတဇပိုင္ ထူး၊ ဒဂံုအင္တာေနရွင္နယ္၊ Capital Development၊ Myanmar V Pile ႏွင့္ Grow Advance ကုမၸဏီတို႔ကို ကနဦး ေရြးခ်ယ္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုးအဆင့္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ကို Capital Development ကုမၸဏီက ရရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

Credit : 7 Day Daily